środa, 21 maja 2014

Nowość ELANCYL CELLU SLIM NOC - Szczuplejsza o poranku...

W tym roku marka ELANCYL wypuściła na rynek nowy produkt CELLU SLIM NOC. Dotychczas większość z was zapewne zdążyła już poznać klastyczną wersję Cellu Slim, która była rekomendowana do stosowanie raz dziennie rano. Jednak część pań woli wykonywać zabiegi pielęgnacyjne wieczorem stąd marka ELANCYL wprowadziła nowy produkt.

CELLU SLIM NOC - słoik 250ml, aplikacja raz dziennie wieczorem -24 godzinne działanie, produkt posiada badania kliniczne.

Cena w aptece: ok 120zł, w Super-Pharm w promocji około 99zł




Skład aktywny:
GP4G - cząsteczka ta aktywuje proces lipolizy (spalanie tłuszczów) nocą
CEKROPIA i KOFEINA - spalanie tłuszczów (wzmocnienie lipolizy), cekropia przekształca trójglicerydy  na diglicerydy, z kolei te są dalej przekształcane przez kofeinę do wolnych kwasów tłuszczowych, które są  uwalniane.
FLORYDZYNA (wyciąg z młodych pędów jabłoni) - zapobiega lipogenezie
XANTOXYLINE (wyciąg z pieprzu syczuańskiego) - ogranicza różnicowanie dojrzałych komórek tłuszczowych, działa przeciw nawrotom
BLUSZCZ - działanie na elastyczność i jędrność, działanie drenujące
OLEJEK CARTHAME (z krokosza) oraz Z WIESIOŁKA - działanie nawilżające i odżywcze

Moja opinia:
Produkt od razu przypadł mi do gustu, w przeciwieństwie do jego klasycznego odpowiednika na dzień. Zaliczam się do osób, które chętniej smarują się takimi cudeńkami wieczorem. Formuła w słoiku jest dla mnie bardziej wygodna w użyciu od wersji z pompką. Od pierwszego zastosowania czuć wyraźnie wzrost nawilżenia i odżywienia skóry. Skóra staję się gładka i aksamitna w dotyku. Plus również za częstotliwość stosowania - wystarczy raz dziennie, formuła działająca przez 24h.Produkt niesamowicie wydajny, zużywamy naprawdę niewielką ilość. Konsystencja w kolorze nude. Zapach jak dla mnie taki tradycyjny elancylowy :) Nuta zapachowa nie utrzymuje się zbyt długo, co dla mnie jest wielkim plusem. Jedynie zapach jest wyczuwalny dnia następnego na stroju wieczorowym - piżamce :) Produkt jak to ja używam oczywiście nieregularnie. Czy redukuje cellulit jak to zapewnia producent? Na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć, ze względu na zbyt krótki okres użytkowania produktu oraz na małą systematyczność w używaniu. Osobiście uważam, że sam produkt nie jest w stanie zredukować skórkę pomarańczową, ważne jest aby takie produkty połączyć z odpowiednią dietą oraz ćwiczeniami.
Dam znać jak efekty po dokończeniu produktu.

Pozdrawiam
Dermobzik :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :) Mam nadzieję, że długo zagościsz na moim blogu :)