niedziela, 5 października 2014

Wimpernelle, czyli trwała na rzęsy

Cześć :)

Tak, tak wiem... Dawno mnie nie było :) Ale już wracam, mam nadzieję, że będę bywać tu regularnie :)

O zabiegu trwałej na rzęsy dowiedziałam się już parę lat temu i co jakiś czas wracam do niego. Trwała pięknie podkręca rzęsy, efekt utrzymuje się od 4 do 8 tygodni. Zabieg wygląda tak, że na nasze rzęsy nakładane są wałeczki, które dostępnę są w kilku rozmiarach. Ja miałam użytywy w rozm L. Póżniej nakładane są dwa żele - jedne otwierający łuskę, a po czasie drugi zamykający łuski rzęs. Cały zabieg trwa około 1h.

Cena zabiegu: 40-50zł  w zależności od salonu, widziałam nawet już za 80zł!

Co u więcej pisać, zobaczcie efekty same :)


        




















Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Dermobzik

13 komentarzy:

  1. Piękny efekt, sama chetnie bym się na coś takiego skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się podkręcone rzęsy, ale nie miałam pojęcia, że są takie zabiegi :) Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie zdecydowała się na przedłużanie rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie podkręcone, nigdy nie słyszałam o tej metodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest, jednak wolę swoje po dobrym tuszu, a więc nie zdecydowałabym się na taki zabieg... Kiedyś chyba podobał mi się u kogoś efekt zagęszczenia, ale nigdy nie zastanawiałam się nad jakimkolwiek specjalnym zabiegiem tego typu i chyba nie jest mi to do szczęścia potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekty naprawdę widać. ;] Ja jednak nie jestem gotowa na taki zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt, choć ja chyba wolę odżywki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt rewelacyjny, jeszcze nigdy nie stosowałam tej metody ale widzę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dermobziku efekt super :) Ps. Coś zniknęłaś znów na dłużej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym zabiegu, najbardziej popularnym jest chyba robienie rzęs metodą 1:1 tylko że cena ogromna a tutaj za piękny efekt około 40 zł, warto, bo wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest świetny :) Fajna opcja dla osób ze sztywnymi, prostymi rzęsami, u których zalotka nie daje rady.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam kiedyś gdzieś na YT, fajny efekt dawała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :) Mam nadzieję, że długo zagościsz na moim blogu :)