sobota, 26 lipca 2014

Starość nie radość!

Cześć :)

Dzisiaj u mnie urodzinowo :) Oczywiście kolejna 18-stka ;) A tak na poważnie to już 27 lat, ach ... jak ten czas szybko leci ... :)



Zamiast tortu w tym roku będą u mnie muffinki, zrobione własnoręcznie przez moja koleżankę. Wyglądają przepięknie, pachną cudnie, już nie mogę się doczekać kiedy je spróbuję :) Są trzy wersje smakowe: miętowe, kakaowe i cytrynowe.







Dodatkowo zrobiłam mini arbuziki :) Przepis podpatrzyłam u Magdy na jej blogu KLIK





Pozdrawiam 
Ala :)
                                                                              

24 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! :*
    Babeczki wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No starość nie radość;) w listopadzie bedzie 28:] wszystkiego naj naj!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego! :)
    Muffinki cudnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń! :)
    Babeczki wyglądają przepięknie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :)
    A arbuziki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :* Piękne babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :*. Babeczki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie babeczki! A mini arbuziki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat kochana:* I nie mów mi to o starości, bo ja mam jeszcze roczek więcej:/ Babeczki wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie dziękuję Wszystkim za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego Kochana! :))* Pomysł z muffinkami zamiast tortu, genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione życzenia wszystkiego naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione ale szczere sto lat;) Jesteś ode mnie dwa lata starsza, ale jesteśmy cały czas przed 30 więc nie jest źle kochana ;) A babeczki wyglądają tak, że szkoda gadać... zaraz mi język ucieknie sama wiesz gdzie hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteśmy z tego samego roku :) Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego ;) Spóźnione, ale szczere ;)
    Muffinki i mini arbuziki wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo takie mufinki jakby ktoś mi zrobił :D Ja będę miała 28 za chwilę i nie płaczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Też dołączam spóźnione życzenia! Muffinki też smaczne i o tej porze roku chyba to lepszy pomysł niż ociekający kremem tort :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :) Mam nadzieję, że długo zagościsz na moim blogu :)