sobota, 19 lipca 2014

ULUBIENIEC - krem pod oczy NUXE

Ciągle szukam jakiegoś przyzwoitego kremu pod oczy. Do tej pory stosowałam głównie kosmetyki o właściwościach nawilżających i przeciw opuchnięciom. Przerobiłam prawie wszystkie dermokosmetyczne propozycje mi.in: Avene (Kojący krem pod oczy), Vichy (Idealia), Lierac (Diopticreme i Dioptigel), LRP (Hydraphase), Eucerin (Aquaporin Active), Iwostin (Lipo-protektor). Część w ogóle się nie sprawdziła, inne zaś były po prostu ok. 

Któregoś dnia skusiłam się na krem pod oczy z NUXE z serii Prodigieuse i od tej pory stał się moim ulubieńcem. Chętnie do niego wracam. Obecnie zużywam już 3 opakowanie :)




CENA: 55zł

POJEMNOŚĆ/OPAKOWANIE: 15ml, opakowanie z pompką




KONSYSTENCJA: lekki kremowy kremik

SKŁAD:
KWAS HIALURONOWY naturalnego pochodzenia, KWIAT NIEŚMIERTELNIKA NIEBIESKIEGO, KWIAT BLUE AGERATE, WYCIĄG Z KAKAO - działanie antyoksydacyjne, nawilżające, zapobiegające starzeniu
KOFEINA ROŚLINNA - redukcja opuchnięć i cieni pod oczami



OPIS PRODUCENTA:



MOJA OPINIA:
Krem po prostu uwielbiam :) Jest niesamowicie wydajny, takie jedno opakowanie starcza mi na około 5-6 miesięcy użytkowania. Szybko się wchłania, doskonale trzyma się na nim makijaż. Nic się nie roluje, nie podrażnia. Stosuję go również na górną powiekę. Skóra po jego użyciu jest bardzo ładnie nawilżona oraz opuchnięcia zredukowane. IDEAŁ :) Jedyny mini minus jaki zauważyłam to pompka - jedno naciśnięcie dozuje zbyt dużą ilość produktu, ale przy wszystkich jego zaletach, na taki minusik mogę przymknąć oko ;)

A jaki jest Wasz ulubieniec pod oczy?
Pozdrawiam
Dermobzik :)


12 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam swojego ulubienca w tej kwestii. Z nuxe miałam pare produktów i wszystko było by ok gdyby nie ich zapachy, które mi przeszkadzały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też niektóre zapachy nie odpowiadają, ale patrząc na działanie mogę przymknąć oko ;)

      Usuń
  2. Nie znam tego kremu. Na razie mam z Efektimy i żel z Ziaji. Ale jak wykończę to może skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zazdroszczę ulubieńca :) Ja jeszcze na takiego nie trafiłam , tzn mam takie które fajnie nawilżają itd ale nie znalazłam eksperta od cieni do oczu które najbardziej mi dokuczają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cienie mogę polecić również z Nuxe ale serię Nirvanesque albo z Aurigi Cernor XO :)

      Usuń
  4. jeszcze nie miałam kosmetyków z tej formy, ale z pewnością przyjdzie na nie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go kiedyś kupić, ale opinie w necie miał tak skrajne, że w końcu odpuściłam. Muszę się wystarać gdzieś o próbki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie, rozejrzyj się za próbkami, bo akurat z tego produktu próbki są dostępne :)

      Usuń
  6. O post dla mnie :D Dzięki za recenzję. Ja też od dawna szukam idealnego kremu pod oczy. Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że komuś przyda się moja recenzja:) Polecam wypróbować, daj koniecznie znać jak sprawdził się u Ciebie :)

      Usuń
  7. Chciałam napisać, że powzdycham do niego, bo jest dla mnie za drogi, ale na prawdę starcza Ci na pół roku??? Przy moich comiesięcznych uzupełnieniach kremu pod oczy to wychodzi taniej... Hmmm... Muszę się zastanowić, ale nigdzie nie widziałam ich stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarcza na bardzo długooo :) Szukaj promocji, bo wtedy cena dużo przystępniejsza. Teraz np w Super Pharm jest promocja -40% miedzy innymi na kremy pod oczy z karta Life Style, tylko nie we wszystkich SP jest dostępny Nuxe.

      Usuń

Dziękuję za komentarze :) Mam nadzieję, że długo zagościsz na moim blogu :)