czwartek, 5 czerwca 2014

NOMINACJA - Liebster Blog Award

Wczoraj spotkałam mnie miła niespodzianka dzięki Agnieszce z bloga http://karzelek.blogspot.com/
Dziękuję bardzo :)

Za zgodą Agnieszki i z mojego lenistwa poniżej wkleiłam zasady konkursu oraz pytania.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej licznie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"



1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Dermobzik - po prostu mam bzika na punkcie dermokosmetyków
2. Ile czasu potrzebujesz aby wyszykować się do wyjścia (w zwykły dzień)?
Około 30min - makijaż, prostowanie włosów, wyszukanie ubrań z szafy pełnej ciuchów, ale nigdy i tak nie ma w co się ubrać :)
3. Stawiasz na mocny makijaż czy naturalny?
Raczej na neutralny, choć na wieczór czy wyjście preferuje  zdecydowanie mocny makijaż
4. Jaki jest Twój najgorszy zakup kosmetyczny?
Iwostin seria słoneczka do skóry naczyniowej SPF30
5. Wolisz sukienki, spódniczki czy spodnie?
Sukienki i spódniczki
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Piosenka może nie, ale ostatnio co wpadło mi w ucho to muzyka Avicii - Klik
7. Jaki jest Twój ulubiony blog, który najczęściej odwiedzasz?
Nie mam jednego ulubionego, te które lubię mam na swojej liście
8 Czego się boisz?
Pająków, ale tylko tych grubych i brzydkich ;)
9. Co pozwala Ci się najlepiej zrelaksować? 
Cisza i brak domowników w domu
10. Jaką biżuterię lubisz najbardziej?
Kolczyki i delikatny łańcuszek z zawieszką
11. Czy jesteś od czegoś uzależniona? Jeśli tak to od czego?
Od słodyczy, niestety:) 

Poniżej lista Blogów, które nominowałam :) Wiem, że niektóre osoby już były nominowane, ale blogi te bardzo mi się spodobały i chętnie będę je odwiedzać, więc stąd mój poniższy wybór. Wybrałam osoby, które mają poniżej 100 obserwatorów :)

Serdecznie zapraszam do zabawy :)
http://allaboutourbeauty.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Gdybym odwiedziła Ciebie w Twoim mieście, jakie ciekawe miejsca byś mi pokazała?
2. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
3. Czas wolny - leniwie czy aktywnie?
4. Jaki film wywarł na Tobie ogromne wrażenie?
5. Na urlop - morze czy góry?
6. Wymarzone miejsce zamieszkania - centrum miasta czy obrzeża?
7. Kosmetyk, który zawszę noszę w torebce to...?
8. Jaki jest Twój HIT kosmetyczny?
9. Jaki jest Twój KIT kosmetyczny?
10. Czy masz do czegoś słabość?
11. Gdy jest mi smuto to...?

Pozdrawiam
Dermobzik :)


9 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji:* Na większość pytań odpowiedziałabym tak samo:) Też uwielbiam sukienki, słodycze, delikatną biżuterię i boję się pająków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Widzę, że jesteśmy podobne do siebie :)

      Usuń
  2. Też się boję pająków. I to strasznie :D cieszę się że wzięłaś udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna ta zabawa, dzięki raz jeszcze za nominację :)

      Usuń
  3. Bardzo przyjemnie czytało się Twoje odpowiedzi :)
    Dziękuję serdecznie za nominację :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło :)
    Jeśli czas mi pozwoli postaram się odpowiedzieć na Twoje pytanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nominacji nie dostałam :P:P i skończ z tym prostowaniem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :) Mam nadzieję, że długo zagościsz na moim blogu :)