sobota, 28 czerwca 2014

Magiczny balsam do ust LIERAC HYDRA CHRONO +

Za tym magicznym balsamem do ust, kręciłam się już od dawna. Jakiś czas temu natrafiłam na promocję i postanowiłam sprawdzić jak to cudo u mnie się sprawdzi.



Ogólnie bardzo lubię kosmetyki Lierac, stosowałam ich dość sporo i prawie każdy mi podpasywał. O tej pomadce słyszałam wiele dobrego. Dużo osób zachwalało jej odżywcze i nawilżające działanie oraz magiczny blask. A cała magia zależy od naszego pH ust :) U każdego balsam wygląda inaczej. Nadaje ustom piękny połysk oraz wzmacnia ich naturalny kolor.


Cena: ok 40zł

Pojemność: 3g

Skład:
WOSK RÓŻANY - odżywia, nawilża
MASŁO SHEA, KAKAOWE - regeneruje, odżywia
CERAMIDY - działanie nawadniające
WIT. A i E - działanie antyoksydacyjne, regenerujące
PIGMENTY - intensywność pigmentów zależna od pH ust, nadaje blask i kolor
SPF 15 - ochrona przed UV

Moja opinia:
Kolejny produkt z Lieraca, który mnie zachwycił. Bardzo ładnie nawilża oraz odżywia usta. Produkt idealny na co dzień, piękny blask i podbicie naturalnego koloru ust, który widoczny jest po paru minutach od aplikacji. Wszystkie obietnice producenta spełnione :) Piękny zapach, eleganckie różowe opakowanie. Jedyny minus jaki zauważyłam to to, że przy kilku warstwach kolor jest dość intensywny, co osobiście mi się nie podoba, również balsam troszkę się zbiera na ustach po paru godzinach po aplikacji.
Podsumowując - bardzo polecam :)



Próbowałyście już tego balsamu? Może znacie inny produkt o podobnych właściwościach?

Pozdrawiam
Dermobzik :)

21 komentarzy:

  1. Ja najczęściej używam balsamów bezbarwnych, ale mam też CIA takiego z Diora. Fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić, tym bardziej, że kolor ma śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor rzeczywiście naturalny :D To chyba coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja preferuję raczej szminki, ogólnie intensywne kolory, które są trwałe :)
    Ale gdybym miała możliwość wypróbowania, wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z trwałych i intensywnych polecam pomadki w płynie z Eveline, niedawno je zachwalałam :)

      Usuń
  5. Efekt daje przepiękny :) Musze się rozejrzeć zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz ladne usta kolor fajnie na nich wyglada, aczkolwiek nie znam produktu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda na Twoich ustach, skład też mi się podoba. Do tej pory nie sięgałam po tak drogie tego typu kosmetyki, chociaż kupiona tej zimy pomadka lodowa z FM kosztowała 30 zł i też byłam z niej bardzo zadowolona. Czuję się skutecznie zachęcona :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wygląda na ustach :D Pytalaś pod jednym z postow jaki lakier mam na stopkach - lovely 'i love summer' chyba nie ma na nim numerku, taki bardzo jasny pastelowy roż - właśnie znowu się nim pomalowałam,jest świetny ;) a koszulę dostałam ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za namiary na lakier, piękny jest :) U mnie ostatnio na dłoniach i na stopach gości hybryda, ale na przyszłość dobrze wiedzieć co to za lakier :) Opalę trochę nóżki i taki kolorek zafunduje sobie na stopy :)

      Usuń
  10. Ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam, ale wygląda bardzo ładnie na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś kremik z tej firmy i był świetny, a pomadka prezentuje się pięknie !
    Dołączyłam do obserwujących i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Samo opakowanie już przyciąga wzrok! a do tego bardzo podoba mi się jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda na ustach, bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pięknie:) Pierwszy raz o nim słyszę, ale z pewnością przyjrzę mu się bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolorek i świetnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda na ustach :) Tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :) Mam nadzieję, że długo zagościsz na moim blogu :)